Fronda - Sol

Solen är framme, är det inte underbart?
Jag som alltid hatat solen, men nu har jag längtat mer än någonsin efter den. Känns helt underbart att snart är snön kanske borta och sen, sen, ja sen är sommaren här. Inte alls långt kvar nu, jag ska fortsätta längta tror jag.
Jag har nog ganska mycket jag vill säga tror jag, eftersom jag inte skrivit riktigt på ett tag!
Nyvaken, därav ett dåligt inlägg.

 

Förresten, Tack Linda, som följt med mig på stan de senaste dagarna och väntat med mig på bussen, även orkat föja med mig in på baken och sånt. Du är verkligen guld värd. Jättesnällt, tack!<3


Wenja är för lat för att stå och äta, så hon ligger helst ner så hon når matskålen precis. Lathund!


Kolla, sol på stan igår! Linda :)<3


Gävle stad :)


Linda och Linda :)<3 Världens bästa!


jag och Linda i måndags, åt på Java och snackade tre!


Ops, dålig bild ser jag nu. Men skit samma, det tog oss säkert en halvtimme att bestämma matställe. Ska man fika eler så med mig, räkna inte med att jag vet vart vi ska gå! Haha alltid samma problem, vem jag än är med.
I alla fall, varma mackor med kyckling sweet chili, Lindas favorit, var tvungen att testa! Jääättegott.


Jag älskar den bilden på Linda, hur fin som helst! :)<3
Vem är hon lik? Hmm....?!


Linda i fredags när vi gick på stan :)


Fortfarande samma tillfälle :)

Så slänger in ett nytt inlägg någon gång om människor som trycker ner andra andra sen. Fattar nada vad jag säger, men läs sen ni!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: andeeew

ja visst e de härligt med sool :D

2009-03-18 @ 15:39:03
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0