Fronda - Desgin

Även om varken blondinbella eller Kenza skrev om min födelsedag i sina bloggar eller skolan hade stängt för att jag fyllde år, så var det ändå (mot alla odds) min födelsedag igår. Jag hade en bra dag, städade lite, fick presenter och det bästa, jag hade roligt med familjen. Pappa är nog den som ställt upp mest just nu, så tack.

Jag börjar om sisådär 20 minuter kanske och det är ganska skönt att bara sitta här och titta runt faktiskt. Visserligen mår jag väldigt knasigt idag då jag har mensvärk också, stackars mig. Men det löser sig alltid, man klarar ju sig alltid.

Idag tänkte jag prata lite om bloggdesign, jag märker det att när man har desgin på bloggen är det många som frågar om jag kan göra bloggar, -ja det kan jag eftersom jag har en?! Det tar tid att göra en blogg, beroende på om man bara vill ha bilder på sig själv och eventuellt ett namn eller om man vill ha en som verkligen är nerlagd tid på. (Ni kanske förstår) Många vill att jag designa deras bloggar, bara för att jag kan. Visst kan jag desgina bloggar, men då finns det gränser så ni vet till fortsättningen och det är att jag gör aldrig om en design som någon annan gjort. Anledningarna är få med styrkande till det. Jag gör heller inte om alla som frågar om bloggar, aja.
Nog om bloggdesign, men de finns en sida man kan gå in på ifall man vill designa sin blogg. Designadinblogg.se (orkar inte länka)

Nu ska jag kolla in på bilddagboken,
vi hörs sen.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0