Fronda - Problem

Jag börjar bli sjuk, det kände jag redan igår. så jag slumrade till en stund på soffan innan Sara och Christer kom förbi och drack lite the. Jag tycker det är så mysigt när det kommer folk och hälsar på hos oss. Verkligen, Carro var ju här för någon dag sen, sen har Karin vart här och igår Christer och Sara. Mycket bra!!

jag har ett problem, det är att jag har svårt att se saker, jag lider för det! Exempel; Jag och Jörgen har plockat blåbär flera gånger och Carro har sett oss och frågat vart vi ska plocka, jag svarar och sen säger vi hejdå. I förrgår visade det sig att hon skulle åka hem till sina föräldrar och plocka med sin mamma. Alltså, när hon frågade mig ville hon antagligen att jag skulle plocka med henne någon gång, vilket jag gärna gjort, men jag trodde att när hon frågade så var bara för att liksom fråga något. jag har dåligt samvete!
 Lika så när någon kommer hit, så fattar jag liksom inte att folk vill komma in förrän jag frågar och de genast svarar ja. jag skäms... Jag ska lära mig att förstå andra bättre.


Jaja, nu har de fixat vårat badkar (hoppas ja) Så ska prova det tillsammans med veckorevyn ;) Yäääee.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0