Fronda

Lustiga och mindre lustiga saker dyker upp hela tiden, en lustig sak som är mindre lustig på samma gång är att Andri bjöd på teaparty igår, jag tog det som ett skämt, vilket det tydligen inte var! Eller så var det det?! Haha, jao du Andri, jag fattar ingenting just nu, men jag lovar dig någon gång ska jag dra hem till dig och dricka te, det ordnar sig, förlåt! :)

Idag på psykologin fick vi göra ett test på datorn, det tog en timme. Man skulle sitta och läsa texter och svara på frågor, det var tio faktatexter på rad man fick en minut på sig att läsa var och en, samtidigt som en gubbe prata om annat fakta i bakgrunden. Uscha, jag trodde jag skulle avlida, så svårt det var! Jag förstod inte alls vad jag läste, vilket gjorde att frågorna vart skysvåra! men, jag ska inte klaga, vi fick en biobiljett, helt gratis ;)

Skulle ha tränat idag, så jag och Linda satt oss i skolan vid datorn och väntade och återgigen väntade. Malin och Linda kom och snackade med oss i en halvtimme, sen drog dom. Efter det får Linda "lyckligtvis" ett mess från Emma, som säger att hon är sjuk och inte kan träna, så vi gjorde det inte då heller! Det regnade ute och min buss skulle gå om bara någon minut, precis när jag kommer till bussen kör den iväg, aå aja, det blev stan för oss! ta ut pengar och gå på gorge, coffehouse. Sen bestäldde vi tid till Linda som ska pierca sig i naveln ;) På fredag blir det!
  BTW, jag och Linda har bestämt oss att när jag är 18, då ska vi pallra oss iväg, jag ska ta hål i min tunga då :) Det ska hon med, så vi gör det samtidigt :) ^^, Yes,

Blev långt idag, men min blogg har vart cp, så jag har inte kunnat lägga in inlägg nu på ett tag .. -.- , Så förlåt!

Har inte jag världens gulligaste älskling?
 @ När jag kom hem hade min sötnos lagt in och gjort denna som bakgrundsbild till min dator, han gjorde den igår men idag skrev han till massa text och sånt, sen ställde han en film här med:
"Mamma mia!
 Hej =) Har br*nt mamma mia åt dig, så du har nått att göra ikväll =) Älskar dig <3"

Hehe, min sötnos åkte nämligen hem idag, så lämnade han detta innan han åkte, världens underbaraste!
 Vi hörs hörrni!
Hjärta
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0