16

Veligt värre,
 två klänningar vart valda igår, en blå och en vit med mönster. Men jag vet inte själv vilken som passar bäst. Sen så var jag med Emma på stan idag och hittade en svart som jag älskade. Samtidigt som Emma säger att klänning är ju inget måste, kan ju lika väl ha jeans och linne. eller vad som helst. Funderingarna vart många. Va ska jag egetligen ha på mig? Den vita är mest passande, den blå är hur fin som helst, och sen svarta köpte jag ny för att möjligtvis ha den. Så nu är de bara att välja, men går den svarta bort så lämnar jag tillbaka den.
HJÄLP MIG!!

Sara och jag sprang igår, efter att jag först vart ute och gått 45 min, sen solat och somnat på gräsmattan, jävla skönt de är :) Vaknade och läste lite tidningar. Men men, slutade iaf med att jag och sara tog en 50 minutare. Samma som de förmodligen blir idag!  :) Är det någon jag tycker om så är det Sara ^^, Någon som jag litar på väldigt mycket på något sätt.

Såså, men nu ska jag ut och gå så jag hinner tillbaka till de kommer hit, de slutar om en halvtimme och åker hit så fort de kan, och då ska träningskläderna på och springandan ska hoppa i mig ;)
Hade fina fisken, precis som Jenny ^^,

Älskar min älskling mest av allt, vi ses snart sötnosen min <3<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Baso

Få se bilder :)

(och ja , jag lyssnar på fronda en del)

2008-05-28 @ 19:55:52
URL: http://baso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0