imorgon, dagen mot 11 långa år

Just det, jag kunde ju iaf önska att det var 11 år jag fyllde. När jag tänker efter, så var det inte länge sen, inte länge sen alls faktiskt.  What ever, imorgon fyller jag 17 år, alltså. jag har levt i så många år... . . . om 17 år till är jag NÄSTAN 40 år, och de åren som gått nu, de är inte lång tid. Så jag undrar hur länge de dröjer innan jag dör? :O jag har snart levt 25 % av mitt liv.. och hur känns inte det då? någon som har gräs?

  Imorgon kommer Olle, karin, Tilde, Christer, sara och min älskling hit för att fira min 17 långa år. och naturligtvis ska jag fira med alla de i skolan. Fast ngn födelsedagsfest hoppar jag.. De kanske man kan räkna bowlingen som.. xD

 Äscha, ha de fina fisken!

Älskar dej Jögge <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0