Bra dag?

Jo, det beror på hur man ser det. Rent känslomässigt. Nej, för det är måndag, vilket innebär att jag mste vara ifrån min älskling tills på fredag!
Jobb & Skola, Ja. Skolan går bra framför allt, jag är ikapp med det lilla som saknas, och nu vet jag att det är bara en bokrecension som ska in till Hannah, sen så. Matten är jag klar med, så det vi ska göra denna vecka är redan avklarat, så dags för överkursuppgifter. Engelskan, håller vi på med jobb nu i några veckor framöver, vilket halva mitt är typ klart. texterna är översatta, nu saknas bara en analys på dem, och ett grupparbete!

Styckat nöt idag, Alltså kossa för er som ej vet bättre. Det gick superbra, jobbade då med Linda, fick ur en oxfilé som imorgon ska tillagas, till det har vi tänkt oss Klyftpotatis och beasås. Även vitlökssmör tror vi att vi kan få till. Yey, de kommer att bli bra det här!

Helgen, ja den har vart strålande. Ensam med baby, och sen i lördags kom Evelina & Fredrik på besök över hela dan :) Vi kolla film, och gjorde massa annat. ja, åt till exempel  ; ) Makarooooner.

Fina fisken hööri,



Älskar dej mest av allt baby, ett liv utan dej går inte att leva. Min underbara ängel, du ska veta att du gör mig lycklig. Du får mig att vilja leva & andas. Du får mig att älska <3 Jögge :) <3 



image238
Hanna Goes Grillmästare ;)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0