Att förlora någon

Min absolut största rädsla i livet är att människor jag älskar ska lämna mig, när jag skriver det så menar jag inte att de fysiskt kommer lämna mig utan att jag blir tagen för givet, att man inte längre värdesätter mig, sviker mig eller att man helt enkelt blivit trött på mig.

Anledningen till den rädslan är att alla människor som jag är rädd att förlora fyller en otroligt viktig roll i mitt liv, det är människor jag inte kan känna mig hel utan och det är människor som får mig att inse hur värdefulla både dom och jag är för vår relation.

Jag älskar att utveckla relationer till starkare och finare och eftersom jag tror att det finns gott i alla människor så har jag lätt att släppa andra människor nära, men varje gång jag gör det så finns också risken att jag blir beroende av min relation till dessa personer och därav kommer rädslan att en dag vara utan den.

Det finns ändå ett fåtal personer som jag verkligen aldrig någonsin vill vara utan, personer som finns runt om mig hela tiden, som får mig att förstå mitt eget värde, personer jag skulle göra precis vad som helst för, det är världens finaste relationer jag har och jag är så otroligt tacksam!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0