tredje perioden

Jordens elakaste halsont kom och bytte av inflammationen i magen när den inte orkade stå ut med motståndet mer. Lagom till tredje perioden var det dags för ännu en ny spelare att byta av min alltför trötta hals, vi pratar nu om en spelare med mer kraft, pondus och driv än tidigare upplevt inom denna genre. Vi pratar om förkylningen från helvetet, om hostan som stjäl timmar på nätterna , vi pratar om en öm och röd näsa och om ögon lika som bär med en fors.

Min fundering i den här situationen är när jag ska ge upp hoppet om att få bli frisk och ta semester på riktigt. För stunden är tanken åtminstone att vakna imorgon med noll huvudvärk, inte ont i örat, lindrigare nästäppa och mer ork!

Vi kör vidare tycker jag! Så länge jag inte är totalt sängliggande är det ju bara bra!

Jag har en liiiiiten fantasi om att paddla kanot imorgon en sväng, hoppas vädret
och mitt mående tillåter mig det, är nämligen ute i Kågbo med min lilla familj och har även med finaste Tilden hit.









Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0