semester

Måndag, inget jobb, ingen väckarklocka och inte heller några måsten. Jag har S E M E S T E R! Dock så är jag fortfarande inte riktigt frisk ännu, hostan väcker mig på nätterna och under eftermiddagen idag fick jag en kraftig huvudvärk på vänster sida, vid rörelse av huvudet eller vid en hostning gör det förbaskat ont. Alvedon kunde inte hjälpa mig med smärtan så att sova en stund tyckte jag var en bättre idé. Det gör inte lika ont nu, men det är mycket bättre.

Jag hann åtminstone köra Jörgen till jobbet och träffa Anna på hunddagiset innan värken kom.

Dags för promenad med hundarna, sen tänkte jag se en film.




Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0