Hundprylsgalen

















Äntligen har jag tagit med mig Kenna till djuraffären för att köpa ett nytt halsband åt henne, när jag väl fick på henne sitt nya, fina så såg inte kopplet så jätteroligt ut och då gick det väldigt fort att greppa tag i ett nytt sånt också.

Igår spenderade jag och Kenna tid tillsammans med Johan och Trofé (hund) i boulognern medan Anna var på kurs med deras andra hund. Visserligen var jag själv lite trött och irriterad, men det kändes som om Kenna gjorde allt för att inte underlätta för oss, hon ville helst gå först, dra i kopplet och gnälla näe vi var stilla. idag är en ny dag, jag har mer ork och Kenna ville hellre samarbeta med en glad matte än en trött!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0