Det som håller mig vaken

Kraftig inflammation i magen sa sjuksköterskan när jag ringde i går (förrgår med tanke på att det är väl morgon vid den här tidpunkten). Allt började på onsdag morgon, lätt illamående, matlusten var absolut inget att hurra för, men det gick bra ändå. Mot kvällen skulle jag komma att få migrän så pass att jag kräktes morgonen efter, dessutom började illamåendet stegra upp allt mer, i övrigt kände jag mig ändå pigg efter omständigheterna. Försökte få i mig frukt och vatten, men det skulle inte resultera i annat än starten på kramper i magen som nu varat i tre dygn.

Här står jag nu, svårt att sova, ska dricka någon form av hemmakokt "te" med salt och socker i. Tre liter om dagen ska jag få i mig. Mitt favoritte med smak av blåa bär kommer förmodligen att ha en ganska negativ smakupplevelse när det här racet är över.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: S

Hur är det? Vad har hänt? Kram!!

2014-06-09 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0