Vart tog tiden vägen?

När jag tänker efter kan jag nog inte påstå att jag en endaste dag under mina fyra veckors långa semster har vaknat upp på morgonen och känt att dagen jag hade framför mig skulle vara sysslolös och tråkig, jag anar därför att det är svaret på vart tiden tog vägen? Det var ju så mycker mer jag skulle velat hinna med men främst skulle jag vilja ha så lite att göra så att jag kunde ta boken, en filt och en termomugg under armen och gå ner till stranden. Mycket vill ha mer och en vecka till skulle inte vart fel men jag har trots allt jag inte hunnit med haft en toppensemester, vädret var "trökigt" (i alla som ojade över mina första veckors öron) i början, vilket gav mig möjlighet att kunna träna på agilitybanan på brukshundsklubben och även gå å kika på saker. De två senaste veckorna kom solen tillbaka från sin ledighet och stranden, furuvik, kanoten och uteserveringar fick stå ut med mig. 
 
Men det allra bästa, det är att Jörgen frågade mig en dag efter att vi tagit en lunch tillsammans på stan och kikat runt i butiker om jag skulle vilja titta på ringar tillsammans med honom, om jag skulle vilja förlova mig med honom. Såklart ville jag det, såklart vill jag dela resten av mitt liv tillsammans med denna man, han är helt otrolig! Nu väntar jag bara på att vi ska gifta oss... ;)
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0