Rida, rida ranka!

Tänka sig, idag har jag för första gången på riktigt suttit på en hästrygg, aldrig tidigare har jag suttit och själv fått ha kontroll över en häst, en helt otrolig känsla, en sån frihet och en sån närhet.

Jag är långt ifrån duktig och jag fattar knappt ingenting av vad allt är eller hur det används, men det gör absolut ingenting, bara att vara där och att få lära sig ordentligt från grunden känns jätteroligt. Jag är helt lyrisk när jag varit där och jag måste säga att det är som jättestora hundar på ett sätt, för mig som levt med hundar hela livet känns det ändå lite lättare, det känns som om jag har en del vunnet redan med tanke på att jag har lätt att förstå och vara kring djur (det är iallafall min egen känsla).

ohoj, va fina dom är!






Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0