Crusingen

Ikväll är det dags igen och jag undrar om det verkligen var ett år sen sist för just idag känns det som om det inte alls var längesen. Forsbacka crusing, jag och Anne kommer stå utanför Konsum och sälja våra agenbredda raggarmackor, något vi lagt ner mycket kärlek och tid i så vi hoppas att våra kunder kommer bli lika glada och nöjda i år som de blev förra året. Jag hoppas ju såklart att jag får se många välkända ansikten runt om där bland folket och kanske få en kram! :)

Nu ska jag förbereda det sista innan jag lämnar hemmet och lunchtiden, nästa gång jag kommer hem är inatt, så nu är det köra hårt som gäller!

Ses ikväll!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: S

:)
<3

Du, jag är ledig två dagar nu. Planer på tisdag? Kram

2014-08-10 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0