Jag klarade det!

Jag tror att jag fixat den här jobbiga tiden nu, det känns som om det faktiskt är över och jag kan börja leva ordentligt från och med idag. Panik har jag inte fått på länge nu och den generella ångest som ständigt var vid min sida verkar ha gett upp vår ständiga kamp, jag vill i alla fall tro att det är så och jag kommer definitivt att leva med den tron! Jag är jättelycklig nu och jag är så glad att ha massor med människor runt om mig som verkligen bryr sig och är helt fantastiska, några av dom har gått vid min sida hela vägen och de andra har hakat på allt eftersom och det känns verkligen superkul! Ingen kan ana hur fantastiska ni är, älskade vänner! :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0