Att vara jag

Att vara mig är att bry sig, att finnas till, att stötta, att älska, att skratta, att skoja, att alltid försöka se det ljusa i det mörka, att alltid veta allting, att alltid envisas om att ha rätt, att alltid önska andra lycka, att alltid göra olika smörgåstårtor, att alltid lita på andra, att alltid vara it-avdelningen på jobbet, att alltid vara den som sjunger hellre än väl, att alltid vara den som vill prestera otroligt bra, att alltid vara den som väljer triss-lott nummer 14 till de personer jag tycker om, att alltid kämpa, att alltid förlåta, att alltid släppa saker och låta livet gå vidare, att alltid vara stark, att alltid se saker i olika synvinklar, att alltid veta exakt vem jag är och vad jag står för och att alltid lita på mig själv.
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bra du :-)

2013-10-16 @ 13:25:58
URL: http://jameshetfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0