Vilken helg

Nu är min helg slut känns det som. Inatt, vid fyra kör jag mina besökare till tåget i Gävle. Efter det ska jag bara sova och slappa hela söndagen. Vi har haft det supermysigt tillsammans och solen har visat sig varje dag Silje vart här (Hon kommer med solsken till mig.. ;) och jag kan nästan tro att imorgon försvinner solen tillbaka till Norge igen. Där har det tydligen snöat dehär dagarna.. 
 
Tusen tack för den här helgen och för att du är du Silje! <3
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Din tur att åka till Norge nästa gång! Vilken bild förresten, på det här kortet är det svårt att se om det är DU eller Anna som jag jobbat med tidigare !? Häftigt <3

2013-03-10 @ 09:01:08
Postat av: Silje

Takk for verdens beste helg, HannaMin! <3 deg! Gleder meg til i sommer, og til du finner veien hit en gang!

2013-03-11 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0