Jörgen Jonsson

Min stora kärlek, min trygghet, min bäste vän!
 
Jag är otroligt lycklig i mig själv, jag vet att det beror en stor del på all den kärlek du ger mig, att du ser mig precis som den jag och att du aldrig sviker mig. Du är den person som vet allt om mig, som vet exakt hur jag är och hur jag ska reagera på saker (innan jag ens själv vet). Du kanske till och med känner mig bättre än jag själv. Jag är tacksam att få dela din kärlek, att få dela mitt liv med dig. Att få vara en del av ditt liv. Jag skulle aldrig önska något mer. Någonsin.  
 
Oavsett hur jag mår, hur jag känner, hur jag är så står du alltid där, du lyssnar alltid på vad jag har att säga. Du är min trygga punkt i livet, samtidigt är du den som får mig att våga, du är den som får mig att lita på mig själv och min styrka. Du är expert på att få mig att känna mig älskad och behövd. Jag har stor respekt för den gemenskap och kärlek som vi byggt upp tillsammans under våra år tillsammans. 
 
Jag tänker ofta på hur stolt jag är över dig. Hur stolt jag är över oss. Hur stolt jag är över att få ta del av den kärlek du ger mig. 
 
Jörgen, du ska veta att jag har så mycket känslor för dig att ord inte kan beskriva. Du ska veta att du gör mig lycklig och du får mig att känna lugn och trygghet.
 
Jag älskar dig! Oändligt mycket! <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Såå fint, känt, tänkt och skrivet Hanna! <3

2013-03-20 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0