Tidig morgon

Jajamän. Bussarna går ju tydligen inte, så jag tänkte att jag kunde lika väl kliva upp tidigt och köra iväg Jörgen imorse! Nu är jag jättetrött, men det är ändå skönt att ha klivit upp och hoppas inte jag blir trött något nu under dagen, för då finns chansen att jag kan gå och lägga mig tidigare ikväll och förhoppningsvis vända tillbaka dygnet igen! Tänk att jag redan dag ett skulle vända dynget, inte helt, men lite iallafall! Jag går numer och lägger mig två, vaknar runt 12 på morgonen (ja, lunch!). 
 
Igår var det full rulle, till IKEA för å handla belysning, till coop för att handla kabellister, in till Gävle för att käka lunch, hem, städa, göra ordning i vardagsrummet, tvätta, iväg till gymmet en timme som vanligt, hem, städa vidare och sen sova. Det var så mycket full rulle att jag inte hann skriva något på bloggen.
 
Tråkigt väder är det i alla fall, me det gör inget. Det går bra ändå! 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0