Senaste på Instagram

Svettigt efter säsongens första joggingrunda. 3,7km på 30 mintuer. jag är så glad över att jag kan och orkar!
 
Dagens smörgåstårta på Konsum, det var ett tag sen jag gjorde en sist nu, har mest varit festbrickor på senare tid, så det var kul å få pyssla lite!
 
Carolina & Jennifer i stans skönaste grönaste bubbla på väg från en dag på stranden i Årsunda. Lite färg och två dopp i vattnet så var den dagen räddad! :)
 
Insåg att mina färger på träningskläderna matcha varandra när jag tog en cykeltur på 2 mil tillsammans med Jörgen igår kväll! Premiärturen!
 
Bio, kvällen innan. Baksmällan tre, jag tror jag smäller av så bra den är! Jag älskar alla baksmällanfilmerna, men jag tror nog denna var bäst av dom alla! Rekomenderar starkt. (Sara, jag vet att du läser, ta med dig C och gå på den en kväll så tar jag hand om ungarna! ;)
 
Mina egna, fina svart/lila pärla! Gick jättefint på vägen. 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha, du är för härlig! jag ska ta dig på orden. kram!

2013-06-09 @ 00:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0