Semesterdag 6

Det blev sovmorgon idag ändå. Ingen som väckte mig och Jörgen sov nästan lika länge för ovanligheten skull. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket som jag kanske har velat, men har haft dåligt med ork och lite energi, ni vet när man blir så trött så man skrattar åt sig själv för man säger så korkade & dumma saker, haha!
 
Men, trots att jag inte trodde att det skulle gå så släpade jag mig iväg till gymmet tillsammans med Jörgen, körde en halvtimme crosstrainer, 15+min löpning/gång med lutning och ca 20 min styrka. Det trodde jag aldrig, varenda liten cell i kroppen sa åt mig att stanna hemma och slöa på soffan idag. Jag är så jäkla glad att jag åkte, för det är precis som jag skrivit tidigare, för att få energi så måste man göra av med den massa. Var förresten helt ensamma ikväll, men vad annat kan man räkna med en lördag kväll mitt i sommaren?
 
Väder idag: Grått och tråkigt, blåsigt!
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0