Semesterdag 3

 
Idag har jag som vanligt tagit en välförtjänt sovmorgon, ätit Konsums godaste macka (kycklingbaguette) till frukost, hälsat på Johans farmor på en gófika, ätit min & Jörgens specialsallad på vår lokala pizzeria samt städat. Jag önskar jag kunde skriva att jag har tränat på något sätt, men tyvärr, Jörgen har alla mina träningskläder i tvättstugan för tillfället. Det var ett tag sen vi var där nere, så det var verkligen dags! Men, vad gäller träningen så är det ju alltid bra med någon vilodag här och då, men ändå känner man sig så lat och onyttig när det blir så här. 
 
Men, imorgon är det nya tag och det är inte helt omöjligt att det blir en vända till gymmet på kvällen, samt en promenad/joggingtur på dan beroede på vädret. 
 
Förresten! Fick ännu en semesterpresent att Jörgen idag! En till "träningspresent" eller vad jag ska kalla det. Nämligen en ny våg, som är direktkopplad till telefonen, vilket innebär att varje gång man ställer sig på den så uppdaterar den direkt till telefonen. Den känner även av helt av sig själv vem som står på vågen av mig och Jörgen (upp till 8 användare per våg), och därefter lägger den automatiskt in alla data i vår telefon och dator. Jätteenkel att använda! Den mäter vikt, kroppsfett, puls, temperatur & luftkvalitet, vi har en jättebra våg sedan tidigare, vilken mäter vikt och kroppsfett, men det är ju alltid roligt med lite nytt!
 
 
Väder: Sol, jättevarmt, lätt vind. Inte helt skönt att min ac i bilen är trasig, tur den blir lagad om en vecka! Jag kan bara säga en sak, hellre en bil utan ac än en bil med trasig ac... 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0