Semesterdag 1

Jag har haft sovorgon, ätit glass till frukost, shoppat fina kuddar, tvättat bilen, grillat supergod mat, legat på stranden, tagit ett kallt kvällsdopp, cyklat till Gävle tur och retur och på så sätt gjort av med ca 1600kcal. Nu är jag trött, nöjd och sliten, men det känns skönt. Fick ju förresten prova pulsbandet på riktigt för första gången idag, tillsammans med RunKeeper och det gick riktigt bra. Jag har ställt in så RunKeeper berättar var 4 kilometer vilken tid och så jag ligger på, men så fort jag tog på mig pulsbandet så fick jag även veta vilken puls jag låg på i snitt, samt i vilken pulszon jag för tillfället låg i. Jätteglad över att det fungerar så bra! 
 
Väder: Sol, lite moln, lite blådigt emellanåt under dan, dock fritt från blåst under cykelturen.
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0