Sämsta dagen hittills.

När man känner att saker och ting inte fungerar smärtfritt fast det borde, då är det inte kul. Jag har haft en sån jäkla tuff eftermiddag och jag hoppas att allt ordnar sig. Just nu känner jag mig lite splittrad faktiskt. Kanske är dumt att inte skriva ut vad det handlar om när jag väl börjat skriva om det. Men jag känner att det inte riktigt går just nu. Går allt åt skogen kan jag tänka mig att dela med mig av det, går det bra låter jag det bara vara. 
 
I allafall, ny vecka. Inne på semestervecka två, dag 8. helt sjukt. Det finns inte mycket annat att säga faktiskt. Kört hårt på gymmet idag har jag gjort i alla fall, en timme blev det, 30 min cross trainer, 20 min hill climb på löpbandet och 10 min basic styrka. Kunde öka lite även idag med, det är ju helt otroligt med tanke på att energin var otroligt låg när jag åkte dit och de första fem minutrarna var jättelånga, men sen vände det. 
 
Ingen tennis blev det heller, det var upptaget på banan. 
Inte heller har jag några bilder från dagen. Usch, min energi är bortblåst!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0