S E M E S T E R !

Nu är den här, S E M E S T E R N! Äntligen, fast ändå inte. Ni anar inte hur läskigt det känns för mig att ta ut 4 veckor när jag jobbat varenda sommar sen jag fyllde 16 år. Men, jag ska passa på att ta det lugnt och bara vara, inte planera så mycket utan göra det som faller mig in. Däremot ska jag försöka träna massor, jisses, jag hade glömt hur lycklig jag blir av det såhär i efterhand, hur bra det känns och hur mycket energi jag faktiskt får. Det är så otroligt skönt att ta nattpromenader, cykla tillsammans med Jörgen, springa en kortrunda eller ta bilen/cykeln till gymmet för att köra slut på mig själv. 
 
Idag när jag kom hem stod det en liten "semesterpresent" på bänken i köket. Det var ett pulsband som används till RunKeeper. Vi har en pulsklocka här hemma, men den använder mest Jörgen, och eftersom det enbart finns "en användare" så fick han ha den för sig själv. Jag har vart på jakt efter en liknande, egen, som kan det hans kan, men inte ser exakt likadan ut och får kosta runt 1000-1500, men det har varit svårt. Jag har gett upp otaliga gånger, men nu äntligen. Att den var till telefon/RunKeeper var bara bättre, för jag kommer i vilket fall som helst alltid att ha telefonen med mig, jag lyssnar ju alltid på musik, och RunKeeper är jordens bästa app, gratis t.om, helt sjukt! Blev verkligen jätteglad!
 
I helgen har det varit lugna dagar, jag passade på att ta två dagars vila från träning och istället njuta av lugnet. Och lugnt, ja, det var det fram till igår! Pia fyllde 30 år och vi firade henne i parken, efter det drog vi hem till en otroligt trevlig och vänlig familj, där dracks det öl, pratades i timmar och massor av bastande. Det var så otroligt trevligt och det kändes absolut inte som om det var första gången vi var där, jättemysiga människor! 
 
Vi började semestern med att grilla idag! För första gången vi grillat här för i sommar, defenitivt inte sista! 
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0