Negativa rubriker?

Tänk att negativa rubriker ger flera läsare än när jag skriver något som är uppmuntrande/glatt (you name it). Det säger en hel del om oss människor, vi är mer intresserade av att veta om när det går dåligt för andra än när det går bra. Så är min tolkning av det iallafall. Men, det dåliga igår har blivit bra och det känns jätteskönt faktiskt!
 
Min ac är förresten också lagad, äntligen en kall bil! Äntligen ett bekymmersfritt bilägande. Nu är det nog säkert bara att tuta och köra i min lilla, stora, fina bil! jag tycker verkligen jättemycket om den!
 
Idag då? -Minigolf (förlust för mig, men det var helt klart en värdig vinnare som tog hem vinsten), bad, sol, fixat med bil, besiktiga pappas audi, släpat hem en jättestor fatboy från Konsum, försökt somna om på förmiddagen utan resultat, vaknat vid halv sju på morgonen, ätit jättegott Wienerbröd med hallon & vit choklad, ätit vår specialsallad till middag på vår lokala pizzeria, ja, haft fullt upp hela dagen!
 
Dagen i bilder kommer här:
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0