Vilodag-

Vi har vilodag från gymmet idag, jag kan säga att det är riktigt tråkigt. Jag vill så gärna åka och gymma och funderar fortfarande på om jag ska göra det ändå. Kanske kan ta en vilodag en annan dag? Ja, vi får väl se.. Har ju ändå inget annat planerat nu ikväll.. En film kanske? Köpte mig en ny pincett idag förresten, har slarvat bort den jag hade. Fixade till ögonbrynen som sett ut som hej kom och hjälp mig ett bra tag nu. Så nu känner jag mig normal igen!
Det är väl allt för längesen man bloggade om man inte riktigt fattar varför bilden vrider sig när man lägger in den här?! Jag vet inte hur man vrider den rätt och jag orkar inte ta reda på hur heller. 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0