Tuffa tider

Jag ska erkänna att just nu är det tuffa tider. Det är motgångar, det är jobbigt och psyket sätter mig på prov. Förlora, såfan heller. Om sanningen ska fram är det så att jag ställt alldeles för höga krav på mig själv. Jag har valt att försöka lyckas med lite allt möjligt på så lite tid som möjligt. Nu har fick det tydligen vara nog och kroppen säger ifrån. Det bara måste få vara så ett tag nu. Det är tungt och det är motvind. Så är det just nu, men "just nu" varar förhoppningsvis inte allt för länge till. 
 
Tills vidare får min gymkort stå orört, tills att jag hittat balans och inre lugn. 
 
För övrigt har jag som plus på pannkakan varit sjuk nu sen i lördagskväll. Jag gjorde ett tappert försök att jobba idag, men det gick inte, en timme klarade jag innan vi fick ringa efter vår otroligt duktiga vikarie, jag har tur som har just henne, man kan känna sig trygg!
 
Efter en lååång vila sovstund med min fina vän Kenna känner jag mig som en ny människa. Jag hoppas det håller i sig så. 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Heja dig! Det här fixar du <3

2013-02-06 @ 04:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0