Själva ikväll

Själva på gymmet ikväll då. Visserligen hade jag egentligen inte räknat med något annat heller, fredag kväll, det är bara vi som är konstiga nog för att gymma en fredag kväll. Alla andra är på fest eller har fredagsmys, men vi, ja, vi bygger på muskler istället för relationer. Nej då, jag skojade, vår relation till varandra växer bara starkare och starkare för varje dag, vecka och år som går. Jag älskar Jörgen jättemycket och det är jättekul att vi kan träna tillsammans och ha intressen tillsammans! 
 
Jag skrev ju här i något inlägg nedanför om att jag kommer inte köra så jäkla hårt idag, men vet ni vad? Jag tog personbästa på cross trainern idag, det är att hurra för. Jag har undrat så när den dagen skulle komma. Jag kör i regel nästan alltid 35 min, men det var så längesen jag fick upp rutan på att jag tagit mitt rekord och kommit en längre sträcka på samma tid, jag är stolt. Jag är verkligen duktig! Jag hade absolut inte räknat med att det skulle vara idag, men att det var det, det är toppen, ett bevis på att jag förbättras, för idag var inte jobbigare än någon annan dag! 
 
Nu ska jag varva ner och sen gå och sova. Jag gissar på att jag kommer ha sovmorgon till 12 imorgon eller något sånt! Men, jag är helt klart värd det! 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0