SemesterPERIOD 7+1

Nästa vecka är ordningen återställt på jobbet, alla ordinarie är tillbaka och jag återgår till mina vanliga arbetssysslor, vilka är att skiva kallskuret, plocka charkvaror, plocka bröd, göra smörgåstårtor, finstycka kött, beställa bröd/ost/chark/fisk samt att vara trevlig mot alla jag möter, tänk vilket toppenjobb jag har! Dessa tre (+en dag) veckor som gått har jag haft fullt upp med att finstycka allt kött vi har i butiken, det har varit tufft att hinna med allt, men det har fungerat, precis som alltid. Som tur är har jag min högre hand Sussie som hjälper mig, hon är liksom mig nu under semestern! Jätteduktig tjej är precis vad hon är!
 
För övrigt har jag haft det otroligt bra & roligt nu ändå. Grillat, kollat film, badat, gymmat, spelat mario, spelar rayman raving rabbids & sjungit massor av lips. 
 
Just nu är det bra att leva, jag ska försöka tänka på det när (jaja, om) det kommer någon lite sämre stund här framöver så kanske det blir lite lättare att se solen kika fram bakom molnen!
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0