Rätt ner i sjön!

Ni har inte hört något om mitt stora "spara-naglar-projekt" på senare tid. Så är det naturligtvis för att det projektet körde jag i sjön för någon vecka sen, jag tappade rent av tålamodet och kontrollen när ena nageln gick av, så då var det lika bra att ta bort alla, något som jag givetvis ångrar idag när jag sitter här med avbitna, fula naglar. Men, lyckligtvis var det en sån där fågel som jag såg när jag var på "stughelg" med Carro som jag körde i sjön, så jag vet att efter ett tag kommer fågeln upp igen och vi startar där vi var sist. Vi startar inte om, för det är inte början på något nytt, utan snarare en fortsättning på en tidigare paus! Det känns alltid lite lättare när jag tänker så.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0