Syster!

Det finns en person som känner mig lite mer än mina vänner. Som förstår hur jag tänker och kan ge mig otroligt goda och lite mer exakta råd på vägen. Min syster. Jag är så otroligt glad att jag har en sån syster, att vi är så lika på så många sätt, att vi kan skratta till samma saker, att hon förstår vad jag menar utan att jag känner att jag behöver förklara mig lite mer för att förmedla exakt den känslan och att hon alltid tror på mig och stöttar till 100%. Det är alltid en trygghet att veta att man har någon som finns, lyssnar, förstår och pushar.
 
Jag skulle önska alla människor det, men är så otroligt glad för att jag själv har en sån person i mitt liv.
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kan vara stolt med såå fina barn <3

2013-04-25 @ 07:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0