Kallt!

Man ska absolut inte underskatta en kall promenad med två fina hundar och stiftelsen i öronen. Det är skönt att få andas frisk luft och bara tänka, inte grotta ner sig, utan bara få tänka på allt som händer runt om. Intryck och känslor är nog orden jag tänekr på när jag skriver så. Jag har spenderat dagen med ett aprilskämt (skämt, inget ljug, utan mer ett skoj som jag brukar säga), sömn, längtan, saknad och Molanders på svt1. 
 
Jag tror jag skrivit om Molanders förut? Det är en svensk (kanske därför jag är frälst?) serie som handlar om en familj som flyttar från ett hektiskt liv i Stockholm till Allingsås för att försöka hitta tillbaka till varandra och starta om på nytt. Jag följer den slaviskt och har inte missat ett enda avsnitt! Måndag kväll klockan nio är alltså heligt. 
 
Imorgon är det jobb som väntar. Några dagars ledighet har nog varit nyttigt tror jag! Men jag längtar tillbaka till både kunderna och mina kära kollegor. 
 
Vi ses som vanligt på Konsum folket!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0