Vårruset

Igår gjorde jag det, sprang vårruset. 37 mintuer joggade jag ett varv på, vilket också blev bättre än förra årets 40min. Jag är riktigt nöjd med min insats och jag måste bara säga; jävlar vilket lag vi har, toppenkul, alla är så jäkla duktiga och har förbättrat sina resultat från förra året. Riktigt kul hade vi!

Utan träningsvärk och ont har jag idag tagit en timmes riktigt lyxig promenad med Jörgen och hundarna i skogen, vi avslutade med att släppa hundarn nere vid sjön, vilken lycka, vad glada dom blev. Även Kenna hoppade frivilligt i efter pinnar och sånt denna gång, kanske det har blivit en riktig badhund av förra årets badkruka?

Ikväll blir det personalmöte på bästa Konsum, nu däremot är det dags för lax i ugn, fylld med philadelphia och lite andra hemligheter, sallad till det.

Åh vad jag är lycklig just idag!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0