Pepp

Jag har en peppapp på min telefon, den har helt ärligt hjälpt mig ut många gånger men nu tror jag att jag behöver lite mer pepp (snanare inspiration). Jag har precis lagt till några träningsbloggar på mina favoriter och vad som är gemensam nämnare för dom är att det dyker upp inlägg lite här och var med peppande texter, jag tänkte dela med mig av några jag läst idag.

"Den enkla känslan av att bara få sätta den ena foten framför den andra och bara upprepa. Lycklig" - Träning-hälsa


"Today I do what others wont, so tomorrow I can do what others cant´t." -Rara-Sara


"When you think about qiutting, think about why you started." -Rara-Sara


"The voice in your head that says that can´t do this, is a liar" -Rara-Sara
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0