Objektiv till salu

Vad har hänt egentligen, nu har jag inget att skylla på längre, ändå ligger kameran enbart på hyllan.. Det är ju helt hopplöst. Har jag tappat lusten eller fantasin? Imorgon ska jag fota min kusins barn i grannbyn, det kommer bli supermysigt, jag är dock lite spänd. Då får jag liksom se om det är någon gnista som tänds för att börja fota flitigt igen.

Nu ryker snart ett av mina objektiv också. Igår kväll satt jag ut mitt zoomobjektiv (55-250 IS) på blocket. Jag har ingen användning för det och kommer aldrig att få det heller, "den fotograferingen" är inget jag sysslar med och mitt älskade 50mm sitter konstant på och kommer förmodligen aldrig att bli utbytt.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0