Lyxdag

Fullproppad dag idag känner jag. Hur skönt som helst, först träffat Sara & Milda på stan, käkat lunch, pratat och myst. Sen har jag pch Leyla vart i Sandviken och kollat in ett gym vi kommer dr igång och träna på, vi tog oss en runda på Ica och bara pratade om allt och ingenting! Nu sitter vi hos Johan i Forsbacka och har precis ätit god mat och sett tv.

Nu är det kaffe och umgås som gäller. Tack för idag fina ni!

Idag har motion och hälsa fått vilat, jag har varit nog aktiv och nyttig de senaste dagarna att jag är väl värd det. Är så stolt över mig själv, promenader, joggingturer, styrketräning, etc är numera en stor, viktig del av mitt liv. Jag kommer aldrig sätta det åt sidan.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0