Jäklar vad hon springer!

Naturligtvis så fuskade jag liiiite med träning å så i helgen. Haha, man kan inte annat när det är 40-årsfest och det vräker ner snöblandat! Det som annars är vardag känns nu så otroligt lyxigt, alltså, att få unna sig! Idag har jag unnat mig igen, men inte på ett onyttigt sätt, utan en grillad köttbit med en god sallad. Efter maten tog vi en fyrhjulingstur och efter det tog jag min absolut bästa löprunda för detta år. Allt kändes så lätt helt plötsligt. "Jäklar vad hon springer" ropade grannen efter mig precis innan jag kommer in på gården, och ja, jo jävlar tog jag i allt!!
Jag kan stolt kalla mig nöjd!

Här kommer förresten en till bild på mig från Saras och min fotografering;
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad duktig du är!!!!

2012-05-06 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0