Hejdå 55-250!

Objektivet är nu sålt. När det går fort att sälja saker blir man lite orolig att man kanske tagit ett för lågt pris, men
jag tycker nog ändå att jag fick bra betalt för det, 400:- under nypris. Innan jag sålde det hann jag gå ut och ta 4 sista bilder med det. Rent spontana bilder på det första jag såg och jag måste bara säga att det är ett riktigt bra objektiv! Visst, det är lite tungt och klumpigt i jämförelse med 50mm som jag annars tar, men bildstabilisatorn väger upp det otroligt bra, och skärpan i bilderna blir superbra. Det är också enklare att fota och få bra bilder med det här objektivet än 50mm.

Alla bilder är alltså tagna med objektivet Canon EF-S 55-250/4,0-5,6 IS



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0