En vecka kvar

Exakt en vecka kvar till vårruset. Nu är det bara att ligga i med träningen alltså, nej då. Hur det än slutar är jag nöjd, men jag ska inte sticka under stolen med att jag gärna förbättrar förra årets resultat en aning. Förra året tog jag mig runt (5km är spåret) på 40min. Av nutidens löprundor att döma så borde jag asolut klara det utan bekymmer, om jag ska se till min egen del alltså. Det enda som kan stå i min väg är att de gamla tanterna som anmält sig i grupp (6st) ställt sig helt fel i startfältet och går på rad bredvid varandra så man inte kommer förbi som löpande. En liten note bara till alla som G.Å.R Vårruset: gående placerar sig så de startar sist, inte först. Enkelt.

Åh vad jag längtar, jag hoppas på toppenväder och ett toppenhumör.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0