Skitregn..

Imorgon är det måndag. Ny vecka, nya tag! Helgen har visat mig hur det är att sitta inne och önska sig ut, samtidigt som hjärnan säger åt mig att jag inte ska gå ut i 30 min för att sedan komma tillbaka som en dränkt, iskall katt. Ja, jag skyller på vädret, man får det. Ibland.

Det var vädrets fel att jag köpte pizza idag också.

Jag har kommit fram till att regn är min största svaghet. Men imorgon tror jag nog att jag solen skiner, oavsett om det ser ut som regn ute. Imorgon är det nämligen dags för nya frächa tag med lite nya låtar på träningslåtlistan min;

Whistle - Flo Rida
Där jag hänger min hatt - Norlie & KKV
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0