Sovtime

Igår efter att jag tog min löprunda började jag må otroligt dåligt, vilket resulterade i att jag blev hemma från jobbet även idag. Dock återhämtade jag mig under dagen och har nu på kvällen tagit mig en runda igen. Jag måste ha ätit något dåligt igår, förmodligen på restaurangen mitt i valbo, det var nämligen bara jag av vårat sällskap som åt kyckling och potatisgratäng. Men men, nu är jag på fötter igen och känner att jag mår bra. Ikväll har jag läst min bok jag fick av Jörgen igår om löpning, jag har gjort ett träningsschema för två veckor och även följt tipsen och de styrkeövningarna som passar bra i samband med löpning. Man blir otroligt peppad och taggad av nya saker till träningen. Nytt i garderoden är två par löparbyxor, en svart löpartröja och två svettband, samt bokenn, fast den bor inte garderoben! ;) Badat har vi gjort också. Nu är det svensk sommar! Dags å sova!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0