Mina finaste bilder

Ofta när jag tagit någon bild så tröttnar jag ganska fort på att se den, jag blir liksom irriterad på bilden. Det har att göra med att jag tittar på bilden så ofta precis när jag tagit den, jag är alltid väldigt nöjd men samtidigt osäker om bilden är bra nog. Jag tror alltså att mina hjärnspöken gör mig less på bilden. Mitt självförtorende vad det gäller mina bilder är inte på topp alla gånger.. -Är de bra nog?
 
Dock finns det bilder i mitt arkiv som jag kan se på 1000000 gånger och känna att ingen kunde gjort detta bättre än mig. Jag tänkte tjata lite och dela med mig av några sådana bilder här nere, alltså, helt vanliga gamla godingar.
 
Det här mina kära, är några bilder som jag verkligen är stolt över! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: MORSAN

DOM ÄR VERKLIGEN FINA!!!

2012-07-17 @ 19:43:38
URL: http://fronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0