Superfredag

Eller inte... Jag ville inget hellre än att bryta ihop när jag kom på jobbet. Inte för att jag inte trivs, utan mer för att jag visste att klockan skulle få bli halv tolv innan jag fått av mig skorna i hallen. Uscha, en kväll i veckan ska jag jobba kväll, just denna kväll passade bara inte mig.. Enkelt.

Jag har vart sur & grinig på jobbet, inte delat med mig av så många ord är nog rättare sagt. Trots det hann jag med mycket och kände när jag kom hem att dagen ändå inte varit helt jävlig. Bara inbillning alltså. Skit. Då har jag ju slösat flera timmar i tron att jag haft en dålig dag. Skit igen..

Imorgon väntar en bra dag. Jag och Jörgen har varit tillsammans i 5 år och 6 månader! Vi ska fira med god mat och norsk bio. Therese och Frode ska fira det genom att bjuda hem Frodes familj på middag samtidigt. Haha, fast det beror nog kanske inte på att jag vart tillsammans med jörgen så länge.. Fast vi kan säga att det är så.. Bara jag ar ett finger med i spelet är jag 100% nöjd!


Näeej, jag ska nu spendera närmsta tid på att dricka upp kaffet som förmodligen vart bryggt ungefär samtidigt som jag grillade kyckling på jobbet för fyra timmar sen.

Som vi säger på norsk; Hade!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0