Lite ledsen

"Mellandagsrean" är bättre i Norge, det är inte lika urplockat och det finns MASSOR av butiker med bra rea och lite mindre folk. Jag har själv inte köpt mig något speciellt faktiskt, bara lite vanliga kläder, men Therese har hittat massor av fin-fina saker.
Jag mår lite dåligt över att min tid på Meny Greverud är så knapp. Jag vet nästan redan nu vem det är som tar över efter mig. Det är på ett vis svårt att se att jag kommer lämna detta bakom mig. Att fått lära känna framför allt Erik & Silje har varit stort för mig. Så stor respekt jag har för Erik som styckmästare finns nästan inte. Så otroligt jäkla duktig, 25 år på samma butik och massor av kunskap, en OTROLIGT bra lärare. Jag är rakt av ledsen över att lämna er.
Jag tänker just nu att jag ska ta mig en lång dusch och en god kopp te. 
Förresten, jag är hungrig.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0