Jag hade FEL!

För bara en vecka sedan skrev jag att jag var helt övertygad om att nu känner jag mig själv bättre, Sverige kommer bli en nystart och jag är säker på det här. Så fan heller. Jag är helt vilse i min egen trädgård. Jag har panik, jag har ångest (utan att överdriva ordet). Jag inbillar mig att jag bara inbillar mig, men tänk om jag faktiskt ångrat mig?! Tänk om det var mineningen att Norge skulle vara längre än såhär? Tänk om jag missar något? Tänk om jag tappar hoppet? Tänk om jag bara vimsar och behöver lugn nu?

Jag måste bara låta tiden utvisa vad jag egentligen vill, men i grund och botten tror jag att Sverige är mitt slutliga svar på den frågan.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0