Armbandet är på

Idag har jag verkligen ansträngt mig. Jag har testat att tänka detta som något bra och att jag verkligen vill det här. Men det tar ändå emot, imorgon kommer jag nog säkert vara helt förstörd. Det förvånar mig inte om jag börjar grina, det skulle ju ändå vara det värsta!

I alla fall fick jag ett armband av Sara som hon gjort och gav mig i julklapp. Jag vet att egentligen är det inte lov att använda sånt i köket när man lagar mat, men just för stunden så bryr jag mig inte. Det känns som om jag på något sätt ska använda armbandet när det är lite jobbigt. Aja, nu låter ju det helt sjukt men jag gör verkligen allt för att klara mig undan så gott jag kan och om ett fint rosa armband med en liten ängel på ska vara en liten lösning på vägen går jag all in. I slutändan kommer armbandet ha otroligt stor betydelese för mig.

Nu  försöker jag bara leva i nuet, i övermorgon ska jag tänka på framtiden.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad jag blir när jag ser detta. Du ska veta att jag tänker varje dag på att ni ska flytta hem igen. Det blir så roligt!!! Jag längtar! Vi ses snart. Kram!!

2012-02-02 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0