Första gången

För första gången har en kund klagat på något i butiken till mig. Jag tog åt mig och tänkte på det resten av arbetsdagen. 
 
För första gången har jag genom en annan i personalen fått veta att en kund blivit besviken på mig. Det förstörde resten av min arbetsdag.
 
Idag, för första gången har jag fått utskällning av en kund för att jag gjort ett dåligt jobb. Det kändes hårt i hjärtat och jag kan erkänna att direkt jag kom innanför dörren sprutade tårarna som om någon dött. 
 
Fy vilken dag jag haft. 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

Smällar man får ta när man har ett serviceyrke, tyvärr. Men jag är övertygad om att du gör ett kanonjobb och att göra alla människor nöjda är ju faktiskt näst intill omöjligt. Kram på dig fina du!
:-)

Svar: Tack du fina Emma! Kram! <3
Skogsberg

2012-12-10 @ 22:25:06
URL: http://jameshetfield.blogg.se
Postat av: Morsan

Va bra att du har den dagen BAKOM dig då kan det ju bara bli bättre! Och om det mot förmodan skulle hända igen, vilket jag inte tror, så kan du säkert ta det med jämnmod! Man vänjer sig..... :-)

2012-12-11 @ 19:01:40
Postat av: Sara

Stackars dig! Det är svårt att inte ta åt sig ibland. Du är ändå bäst! Kom ihåg det. Jag har nog aldrig mött någon som är så engagerad i sitt jobb som du. Därför är det säkert ett missförstånd. Kram på dig!

2012-12-11 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0