Den svenska björnstammen

Besatt. Kan inte med något annat ord besrkiva det bättre. I flera dagar har Den svenska björnstammens musik följt mig vart jag än gått. GILLA GILLA GILLA!

Något annat vi gillar är att vi idag skrivit kontrakt på en lägenhet i Forsbacka. I Juli är det inflyttning men som det ser ut nu så är det absolut inte omöjligt att ta sig in tidigare. Lägenheten står nämligen tom redan nu. Nu börjar vi ta oss upp och få ordning på allt efter att ha kommit hem från Norge.

Vårruset närmar sig. Jag och Leyla skjuter upp träningen varannan gång så jag måste medge att jag legat på latsidan nu den senaste tiden, fy skäms. Igår tog jag mig ut med Carolina vilket gav en rejäl kick. Nu kör vi.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0